torsdag 20 december 2012

Hej träningsvärk!

Har denna vecka hittills kört två riktigt bra och tunga pass i gymet och träningsvärk kom som ett blev på posten :)

Körde i tisdags ett benpass och igår ett pass för axlar och mage och ja träningsvärk i samtliga muskelgrupper!

Så idag blir det en vilodag från gymmet och jag planerar för två pass till innan julen är på intågande. Imorgon får det bli ett pass för bröst och armar och på lördag blir det ett tungt ryggpass :)

Har denna vecka lagt upp passen så jag kört några övningar först där jag kört 5 set med 5-6 reps i varje set för att sedan avsluta passet med några övningar där jag kört 3 set med 8-10 reps i varje set. Jätteroligt att igen köra tungt :)

Skulle nog gärna köra ett pass i eftermiddag också men vet ju inte riktigt vad jag skall köra med all träningsvärk överallt :) vila och ladda för imorgon är nog bättre, men jag får se hur eftermiddagen slutar :)

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!