måndag 17 december 2012

Träning i december

Än så länge sedan jag tävlade på luciapokalen för 9 dagar sedan har det varit lugnt på träningsfronten, förutom styrkelyftstävlingen i lördags och ett förberedande pass i gymmet inför styrkelyftstävlingen så har jag inte tränat alls vilket har varit skönt faktiskt, kroppen har behövt lite vila.

Men nu är jag sugen på att dra igång igen, :) Så denna veckan kommer jag köra igång igen, kommer planera december månad lite vecka för vecka beroende på hur jag kommer hinna träna och vart jag befinner mig, kommer inte vara hemma alla dagar över jul och vissa, väldigt få :), dagar är gymmet stängt. Så planering vecka för vecka får det bli i december :)

Kommer köra både styrketräning och lite morgoncardio har jag tänkt. Så denna vecka planerar jag för 4-5 styrkepass och några morgoncardiopass :)

Nej nu skall jag trampa vidare här på cykeln :)

Ha en fin dag såhär en vecka innan julafton :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!