tisdag 4 december 2012

Vaken

Idag vaknade jag och kände mig vaken vilket jag ju inte under gårdagen precis :) Tio timmars sömn gjorde susen och kanske lite tillvänjning av att vara koffeinfri på det :)

Idag väntar här hemma lite mer städning och tillpiffning då våran lägenhet skall visas i kväll när jag är på gymmet och återigen kör ett lätt helkroppspass :)

Annars fortsätter jag idag att dricka vatten och äter osaltad mat, härligt det låter med tömningsvecka va? :) Men kolhydraterna får jag ju behålla och det troligen hela veckan också så jag är ganska nöjd ändå :) Återkommer med lite mer om min tömnings/laddningsvecka i ett senare inlägg.

Nu blir det lite mellanmål i form av några kokta ägg, vad gott det vore med kaviar eller örtsalt på :)

Nu är inte sötsuget några större problem utan nu ligger saltsuget före det söta.

Ett av de första cardiopassen för denna dieten i juli, inte riktigt samma väder utanför fönstret nu direkt :)


3 kommentarer:

  1. Jag skulle döda för en stoor kopp starkt kaffe och för att få salta mina ägg och avocado!

    Snart ses vi :)

    SvaraRadera
  2. gud vilken snygg header du har :D gjort själv?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :) Nej min kära pojkvän har grejat iordning den :)

      Radera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!