onsdag 19 december 2012

Mitt nya mål

Som ni kanske redan misstänker har jag en ny tävling i sikte, eftersom jag är enormt revanschsugen efter Luciapokalen och blev inte riktigt nöjd med själva tävlingen så har jag tänkt om. Från början hade jag tänkt att lägga in en längre uppbyggnadsperiod efter årets Luciapokalen och inte tävla alls under 2013 utan bara ha fokus på att förbättra och bygga mer muskelmassa, men jag har tillsammans med coach Madde tänkt om :)

Direkt efter Luciapokalen hade jag tankar på att aldrig mer tävla, men redan efter någon timme ändrades det tankesättet :) och jag började tänka på om jag ville tävla igen snabbt eller som tidigare tänkt köra en längre uppbyggnadsperiod och inte få revansch förrän tidigast 2014. Det sistnämda kändes tråkigt nu när jag inte vart nöjd efter Luciapokalen men först efter ett mail från coach Madde bestämde jag mig :)

Eftersom jag nu är i form, har ju såklart lagt på mig lite sedan tävlingen för 11 dagar sedan, men jag har en diet i ryggen så hoppar jag på dieten igen efter jul och nyår i januari och planerar för tävling i april, nämligen en ny tävling för 2013 BMR Grand Prix som går av stapeln 6 april i Malmö. Skall verkligen bli sååå roligt att få tävla snart igen :)

Och såklart kommer Madde vara min coach och jag kommer tävla för Team PureFitness, känns kanonbra att ha någon som tror på mig så mycket som Madde gör och att vi resonerar på samma sätt till tävlingen i april gällande diet och vad vi vill att jag förbättrar till det är dags att stå på scen igen :)

Nu kör jag!


4 kommentarer:

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!