måndag 3 december 2012

Helkroppspass

Denna dagen har varit lång och seg, gått som i dvala hela dagen. Det var först efter halva träningspasset som huvudvärken släppte och jag vaknade till. Så nu efter träningen är jag mycket piggare (fortfarande seg och trött..) än innan träningen.

Dagens pass blev ett lätt helkroppspass där jag körde på lätta vikter 3 x 15 per övning i ca 50 minuter

Sittande rodd
Breda latsdrag
Stående militärpress
Sittande hantellyft åt sidan
Liggande hantelpress
Flyes i cabelcross
Hög rodd
Crunch i cabelcross
Crunch på bänk

Nu väntar snart lite middag och sedan kommer jag nog bara ligga i soffan hela kvällen eller så går jag och lägger mig tidigt och hoppas på en piggare morgondag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!