söndag 2 december 2012

Sista cardiopasset

Och det i skrivande stund, trampar nu mina sista tramp på cykeln för denna dieten. Måste säga att det inte alls är jobbigt att åka till gymmet för cardio på morgonen, nu tänker jag mer varför jag inte gjort detta oftare :) synd bara inte radion på telefonen har täckning här nere, jag som alltid lyssnar på radion helst P3 under mina morgonpass.

Skall också bli lite skönt att slippa cardion helt fram till tävlingen även om det är lite mysigt att gå ut i kylan och in i värmen här i källaren för att trampa lite :) ja lite knäpp är jag allt :)

Idag blir det annars träningsfritt, gjorde igår mitt sista specifika pass i gymmet för armar och vader och nu har jag enbart tre lätta helkroppspass kvar under kommande vecka.

Idag skall jag istället jobba i eftermiddag/kväll och innan dess förbereda lite matlådor och annat. Men först en underbar grötfrukost framför julkalendern som igår :)

Ha en fin första advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!