måndag 10 december 2012

Hemma

Nu har jag landat här hemma och sovit en låång nattsömn, var så trött igår kväll efter helgens bravader så idag blev det en lång sovmorgon. Längesedan jag var så trött men idag är jag piggare :)

Idag blir det att packa upp och få ordning på saker och ting, tvätta och handla mat till kylskåpet :)

En promenad i detta superfina vinterväder vore skönt men vi får se vad som hinns med.

Mer om tävlingen, helgen och hur jag tänker framåt kommer, måste bara få landa lite mer här hemma och känna efter hur allt känns såhär efter allt. Ni får så länge se lite bilder från vad som åkt ner i min mage såhär efter tävlingen :)

Såg idag att domarprotokollen kommit upp och jag fick en 17:e placering på tävlingen av 25 tävlande i min klass.

Kaffe, första koppen efter tävlingen på mässan


Frukosten dagen efter tävlingen

Rickard, mamma och syrran överraskade mig efter frukosten med en av mina favoriter nämligen marsipantårta :)

Fika när vi var på julmarknad igår, åt inte hela kan jag lova och inte halva heller för den delen!

God matig sallad innan hemfärd igår, godaste efter tävlingen förutom vatten och kaffe då :)

Dagens frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!