söndag 30 december 2012

Home

Sweet home, efter en ganska jobbig hemresa är jag äntligen hemma :) Gillar inte alls att köra när det är mörkt ute, tycker jag inte ser något och som det idag även regnar gillar jag det ännu mindre. Men nu är jag hemma efter några bra dagar i Norge.

Känner mig absolut inte beredd på att det är nyårsafton imorgon, är det imorgon vi skall fira in det nya året och ut det gamla? Är det nu man skall sammanfatta det gångna året och påbörja det nya? Ja så är det visst, någon sammanfattning och mål för nya året har jag inte hunnit funderat så mycket på men det kommer jag göra och jag kommer delge mig om det här på bloggen också såklart och då framförallt det som handlar om träning, tävling och kost.

Skall hur som helst bli väldigt roligt med nyårsfest imorgon, god mat (3 rätters) och lite vin i goda vänners lag. Vi kommer fira in ett nytt år jag ser mycket fram emot :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!