torsdag 6 december 2012

Nu är det nära

Imorgon är jag påväg ner till Göteborg och Luciapokalen 2012, ett antal dietdagar (orkar inte räkna efter) har jag nu i ryggen och ser fram emot morgondagen och självklart lördagen då det är tävlingsdags.

Kvar att göra är att efter dagens lägenhetsvisning köra ett sista helkroppspass i gymmet och därefter börja kolhydratsladda lite smått, genom att käka mer potatis :) Packning, koka ris och göra klyftpotatis inför morgondagens kolhydratsladdning skall jag syssla med ikväll då jag även känner att jag behöver gå igenom poseringen litegranna. Sedan skall allt vara klart för avfärd i morgonbitti.

Imorgon väntar då en bilfärd ner till Göteborg, massa kolhydratsätande, få fina naglar av Tess och de första lagren färg skall läggas och sen inregistreringen såklart :)

Ja det är som sagt nära nu, riktigt nära :)

Inte glömma bort att njuta av allt detta nu bara :)

Helt underbart vinterväder har vi fått också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!